فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد
چارگوش، گادیسوف، گوگشیلیدزه و مارساگاشویلی قراردادهای خود را ثبت کردند

دنیس چارگوش، عبدالسلام گادیسوف، گوگشیلیدزه و مارساگاشویلی کشتی‌گیران مطرح جهان قراردادهای خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد ثبت کردند.

خبرگزاری فارس: چارگوش، گادیسوف، گوگشیلیدزه و مارساگاشویلی قراردادهای خود را ثبت کردند

و به نقل از فدراسیون کشتی، دنیس چارگوش، دارنده مدال طلا و نقره جهان و برنز المپیک در وزن 74 کیلوگرم و عبدالسلام گادیسوف قهرمان اروپا در وزن 96 کیلوگرم با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرارداد خود را با تیم استیل آذین ایرانیان برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت به ثبت رساندند.

* گوگشلیدزه و مارساگاشویلی با نماینده مشهد قرارداد بستند

گئورگی گوگشیلیدزه، دارنده مدال طلا و نقره جهان و همچنین برنز المپیک لندن در وزن 96 کیلوگرم و داتو مارساگیشویلی، قهرمان اروپا و نفر سوم المپیک لندن در وزن 84 کیلوگرم نیز با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت با تیم ثامن الحجج مشهد قرارداد بستند.

* پخش مستقیم یک دیدار از شبکه ورزش و رادیو ورزش

دیدار تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار و استیل آذین ایرانیان ساعت 17 روز جمعه به صورت مستقیم از شبکه ورزش و رادیو ورزش پخش می‌شود.

هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد عصر روز جمعه 17 آبان ماه با برگزاری 4 دیدار در شهرهای ساری، مشهد، سبزوار و بابل آغاز می‌شود.

بر این اساس، از ساعت 17 دیدار تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار و استیل آذین ایرانیان در سالن سربداران سبزوار به صورت مستقیم از شبکه ورزش، رادیو ورزش و شبکه استانی خراسان رضوی پخش می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 542
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 548
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 13141003
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7